CŠOD Breženka ( 4. in 5. dan)

V četrtek nas je čakal najbolj pester dan. Po jutranji telovadbi in zajtrku smo se že ob 8.30 uri odpravili na pohod do Strunjanskega križa. Na poti smo si ogledali soline, se ustavili za malico in pot nadaljevali skozi tunel do Portoroža. Tam smo si privoščili najboljši sladoled v mestu. Po prihodu v dom je sledilo kosilo in takoj potem zopet peš do Pirana na ladjico s katere smo si ogledali dobršen del slovenske obale. Popoldan smo se okopali v morju ( nekateri smo samo namočili noge, drugi pa tudi malo zaplavali). Sledilo je kuhanje školjk in seveda pojedina. Bile so zelo okusne ( prilagamo recept na eni od fotografij). Po kratkem oddihu in večerji je sledil ples. Fantje so pripravili jedilnico. Kljub začetni sramežljivosti, smo imeli kmalu pravo žurko. Podelili smo tudi nagrade za najboljši rezultat celotedenskega dela v skupinah. Kmalu je bil čas za spanje. Utrujeni smo celo noč pridno spali.
V petek zjutraj smo se poslovili od učencev OŠ Borcev za severno mejo s katerimi smo v tem tednu postali dobri prijatelji. Nekaj časa smo preživeli na obali kjer smo ponovili znanje pridobljeno v tem tednu. Podelili smo še nagrade za najbolj urejeni sobi in že je bil čas za odhod domov. Prihajamo utrujeni a polni novih doživetij, poznanstev in izkušenj!

2. dan: Po mirni noči smo se prebudili  v deževno jutro, zato je jutranja telovadba odpadla. Po zajtrku smo se odpravili v Piran, kjer smo raziskovali in spoznavali njegovo zgodovino. Privoščili smo si tudi prvi sladoled. Po kosilu  smo se vozili s kanuji ob slovenski obali in spoznavali morske organizme. Vmes smo tudi pregnali dež. Zvečer se bomo še nekaj naučili o slovenski Istri ter se družili z učenci iz OŠ Borcev za severno mejo. Skratka, imamo se fajn in nam ni dolgčas.

1. dan: Okoli 11. ure smo prispeli na nas cilj, dom Breženka v Fiesi. Najprej smo se seznanili s hišnim redom, nato smo se namestili v sobe,  sledilo je kosilo. Popoldan smo spoznavali sredozemsko rastje ter se učili nordijske hoje. Sledil je krajši počitek. Po večerji smo se odpravili se na daljši sprehod do Pirana, ki smo ga prehodili po dolgem in po čez. Sledi nočni počitek, jutri nas čakajo nove dogodivščine.