4. dan: ČETRTEK, 12. 1. 2023

Vstali smo ob 7. 15 in se pripravili na zajtrk. Po zajtrku smo še zadnjič pospravili sobe, si umili zobe, se oblekli in hop na smučišče. Ker smo se morali za tekmo, ki smo jo nestrpno pričakovali, spočiti, smo se s smučišča vrnili okoli 11. 30 ure in pripravljali točko za predstavitev sobe, ki bo zvečer. Kosilo smo imeli kot vedno ob 12. 15 uri. Po kosilu smo igrali igre, malo gledali televizijo in mislili na tekmo. Ob 13. 45 uri smo se končno odpravili na smučišče, kjer nas je čakala pripravljena proga za tekmo. Najprej smo se skupaj ogreli, nato smo šli na ogled proge, potem pa je šlo zares. Žal se je našemu 15. tekmovalcu zgodila nezgoda in smo ga odpeljali na pregled v bolnico v Slovenj Gradec. Na srečo se je vse dobro končalo, utrpel je lažjo poškodbo kolena in na veselje vseh je zdravnik dovolil, da se vrne na Kope. Le smučati nekaj časa ne sme več. Lahko pa se še vedno zabava, kajne? 🙂 Ostali so vmes malicali in se dobro spočili. Po večerji smo se zbrali v konferenčni sobi in učiteljice so nam podelile nagrade za tekmo in urejenost sobe ter nočni mir. Nagrade so bile suuuuuuuuuuuupeeeeeeeeer!!!!!!! Tako super, da smo na predstavitve sob kar pozabili. Potem smo odšli vsi v disko, kjer je bila odlična glasba in vsi (skoraj vsi) so plesali in se zabavali do…? Ne veva, ker sva se prej vrnila v sobo, da ohladiva koleno. Ura je 21.55 pa jih še ni. Upava, da se vrnejo do jutri, ko pride po nas avtobus. 🙂

Sanel S. in Špela O.

3. dan: SREDA, 11. 1. 2023

Danes smo pa zelo utrujeni, zato bomo kratki.

Zajtrk, smučanje, kosilo smučanje, malica, gorski reševalci, smučanje, tuširanje, žrebanje štartnih številk, postelja, sanje.

2. dan: TOREK, 10. 1. 2023

Vstali smo ob 7. 15 uri, se oblekli, malo pospravili sobo in ob 7. 50 smo se odpravili na zajtrk. Po zajtrku smo se oblekli v smučarska oblačila in ob 9. 00 smo odhiteli na smučišče. Na smučišču smo se skupaj ogreli in se nato razdelili v skupine. Učence, ki že znajo smučati je prevzela učiteljica Hojka, ostale pa učiteljici Nataša in Rebeka. Učiteljica Špela pa je medtem…ojoj…pregledala naše sobe in ocenila njihovo urejenost ter nočni mir. Nato se nam je pridružila na smučišču. Ob 12. 15 uri smo odšli na kosilo in se ponovno dobro najedli, saj smo bili od smučanja zelo lačni. Po kratkem počitku smo se ponovno odpravili na smučišče in se imeli fenomenalno. Po popoldanski malici, kjer smo za rojstni dan čestitali naši današnji slavljenki Maši G.,  smo poslušali predavanje policista Matjaža o varnosti in pravilih na smučišču. Nato smo malo počivali in zopet jedli. 🙂 Po večerji nas je Maša G. povabila na “posladkanje” ob njenem rojstnem dnevu. Sedaj pa sedimo z učiteljico Špelo na hodniku (ker je tu najboljši internet) in vam pišemo te vrstice. Jutri pa novim zmagam naproti.

Eva K., Teja D., Ana Marija G.

1. dan: PONEDELJEK, 9. 1. 2023

Prispeli smo okoli 11. ure v dežju. Komaj smo čakali na sobe. Ko smo se namestili, so nas že klicali na kosilo, ki je bilo odlično. Po kosilu smo se zbrali v konferenčni sobi, kjer nam je učiteljica Nataša predstavila FIS pravila obnašanja na smučišču. Medtem pa je začelo snežiti…juhuhu zima je tu! Nato smo zopet jedli 🙂 V jedilnici nas je čakalo pecivo, sadje in čaj. Potem smo se odpravili v polni snežni opremi na potep. Zapadlo je kar nekaj centimetrov snega, zato smo zelo uživali v norčijah na snegu. Evo…pa smo že pri večerji, ki je bila prav tako dobra kot kosilo. Zdaj pa smo zopet vsi zbrani v večji skupni sobi, kjer se igramo, smejimo in pišemo ta prispevek. Lepo bodite in se tipkamo jutri.

Eva K., Teja D. in Špela O.